Ak nie, tak nám dovoľte vám v skratke vysvetliť o čo sa jedná. PPC reklama inak povedané „Pay Per Click“ v praxi znamená spoplatnenie všetkých preklikov z každej reklamnej kampane priamo na web. Pri tomto druhu reklamy pritom neplatíte za zobrazenie odkazu na stránku, ale len za uskutočnené prekliky.

Internetová PPC reklama je teda reklamou na Googli, za ktorú inzerent platí len v takom prípade, keď niekto klikne na jeho inzerát. Ak by sme to mali zhrnúť, tak keď sa hovorí o PPC reklame na Slovensku, tak sa tým myslí najmä vyhľadávacia kampaň cez Google Ads (po starom Google AdWords). Google Ads je platforma umožňujúca vytvárať PPC reklamy. To, ako často sa vaše PCC reklamy zobrazia závisí od toho, aké kľúčové slová zvolíte.

Školácke chyby, ktorým sa treba vyvarovať pri tvorbe PCC reklám:

  1.  Štruktúra účtu neberie ohľad na výkonné časti
  2.  Nevhodne „upratané“ kľúčové slová
  3.  Nevylúčení nerelevantní/nezaujímaví používatelia
  4.  Reklamy, ktoré nezaujmú
  5.  Chýbajúce nastavenie konverzií

Spoľahnite sa na overené reklamné agentúry

Ak chcete neustále rozvíjať svoj biznis a nechcete ostať niekde zapadnutý prachom, tak je dôležité ostať na očiach. Vďaka reklamnej agentúre Žilina bude váš online biznis viditeľný všade tam, kde sa nachádzajú vaši klienti.

Dobre nastavený marketing vie váš biznis posunúť na naozaj vysokú úroveň. Dobre zoptimalizovaný web, správne zacielené reklamy alebo komunikácia s fanúšikmi na Facebooku, Instagrame a iných sociálnych sieťach je jedným z tých najlepších krokov k dokonalému marketingu.

Neváhajte dlho a rozbehnite svoj biznis na plné obrátky. Nie je predsa nič lepšie ako bežať za svojimi snami.